torek, 11. avgust 2015

366. Med 5. in 11. avgustom 2015 (od dneva sv. Albrechta Duererja (po koledarju ameriške episkopalne cerkve) do sv. Klare Asiške)

Vsem damam in gospodom, ki se ukvarjajo z ročnimi deli, 
posebno takimi, ki vključujejo šivanke in vse druge vrste igel, 
naj najprej zaželim vesel praznik naše zaščitnice, 
sv. Klare Asiške. 
Naj nam bo natančen vbod!!


Divji kostanj, ajda in 
kos avtoceste blizu Viher - moje novo mesto 
za fotografiranje izdelkov.

5. avgust 2015

Čeprav so dnevi vroči, se včasih najde kaka 
zaplata meglice, ki jo presije sonce. 
Npr. v soteski, na začetku katere piše 
Osredek

6. avgust 2015

Temule pravim navdih. 
Okoli se mi valja kos blaga, 
bom ga onečastila z nečim takim ... 
enkrat pozimi verjetno. 
Drugače sem ga snela v izložbi ene brežiške pekarije.

7. avgust 2015

Torej ... gobarji v moji familiji so izgubili pamet 
in prišli domov z gobami. 
Veliko gobami.
Potem ko smo jih očistili in narezaili in lepo zložili na sonce, 
je po parih urah iz cca 10 metrov 
nastalo suhega gobovja za 
cca srednje veliko papirnato vrečko.
8. avgust 2015

Avto smo pustili pri podsreškem gradu in šli do Svetih gor. 
Dve uri tja in dve uri nazaj. 

9. avgust 2015

Šele na fotografiji sem opazila, 
kako osuplo oz. skrajno šokirano zgleda 
škof nad "vhodom" v cerkev kostanjeviškega samostana. 
"Vhodom", ker se skozi tista vrata 
pravzaprav ne pride čisto v cerkev, 
ampak na nekakšno dvorišče. Verjetno pa je cerkev 
nekoč segala vse do vrat.

10. avgust 2015

Malo za res pa malo za hec sem poskusila 
pogruntati, komu pripada grb na ščitu. 
Če je tazaresen, je bil v sorodu s 
Aragoskimi (rumene in rdeče črte) in 
Lancastri (rdeča vrtnica). Ah,
kaj vse sorte neuporabnega znanja 
se mi valja po glavi.
Aja, grad Podsreda je spet odprt in 
imajo par zanimivih novosti. Ne se jih izogibat.



P. s.: na isti dan kot Albrechta D. praznujejo tudi Matthiasa Gruenwalda in Lucasa Cranacha st. Rahlo sem šokirana. Kako jim je sploh prišlo kaj takega na misel?!

Ni komentarjev:

Objavite komentar