sreda, 12. avgust 2015

Košarica

Vsi, ki se ukvarjamo s tekstilom, se običajno na koncu vsakega projekta znajdemo pred večjim ali manjšim kupom odpadkov. Svoje sem nekaj časa rezala na še majhne kose



(za kar mi je zdaj nekoliko žal), nekaj tega sem porabila kot polnilo za medvede iz žametnih hlač, nekaj za kvačkane žoge ... Potem pa se mi je na mizi naredil še kupček žice, ki sem jo potegnila iz modrega in rdečega satenastega traku. Bilo mi je je žal zavreči. Ah, včasih sem taka oherna stara krava.

Najprej sem mislila iz vsega tega naredit nekaj drugega. Zadeva se, mimogrede, ni izšla. No, potem sem pa poskusila naslednje: žico sem ovila okoli daljših trakov blaga, vzela rdeč kvačkanec in začela šivati v krog.


Rdečo nit sem kmalu opustila, ker je bila barva "premočna". Našla pa sem škatlo z nitmi, ki sem jih potegnila iz prtičkov (še en prišparek, ki je končno našel svoje mesto, hehehe).
Mislila sem, da bo nastalo nekaj okroglega, ampak na neki točki se je stvar začela vihat na noter, tako da je nastala košarica.


Zaradi žice je zadeva precej čvrsta.

 

Ne vem pa, kaj se bo zgodilo, ko bo kovina začela korozirat. Mogoče bo zanimivo.



Ni komentarjev:

Objavite komentar