sobota, 8. avgust 2015

Odeja z rdečim stenastim trakom

Oh, kako nobel ime. Všeč mi je. No, po pravici povedano, gre še za eno odejo iz raznih ostankov, iz zadnjih omembe vrednih ostankov. Velika je cca meter krat meter in pol.

Zadnja stran:


Zdaj nimam več res nobene flanele več.

Sprednja stan:


Pravzaprav sem mislila prišit gor še vezenenino s turške prevleke za blazine, ki mi jo je pred leti prinesla bivša sodelavka s potovanja in je razpadla po prvem pranju. Vezenino sem izrezala, ampak je še nisem našla, tako da bo za naslednjič.


No, vse skupaj sem potem prešila s šivalnim strojem, sicer samo v eno smer. Efekt je prav zanimiv. In na robove sem prišila rdeč trak.



Žal pami vogalčki niso tako lepo ratali kot pri prejšnji odeji, verjetno, ker je trak tako širok.
Vendar sem zelo zadovoljna z njo!

Ni komentarjev:

Objavite komentar