sobota, 21. marec 2015

Otipavanje nove veščine, drugi del

Preteklo nedeljo sem se na sprehodu spet lotila pletarstva. Nastalo je tole:



Pravim mu podstavek. Narejen je iz trave, raznih vejic in v gumo oblečene žice, ki je ležala tam nekje na tleh. Očitno je ni nihče potreboval pa sem jo vzela, kaj pa naj bi drugega. Rešila je celotno zadevo, ker so bile vejice prekratke. Mi je pa iz viter uspelo naredit lepo osnovo. Nikakor pa ne morem pogruntat, kako pri parnem številu viter (8) začeti nov krog. Literature pa iz inata ne grem še gledat. Rada bi se kako stvar tudi sama naučila.
No, in ena od teh je naslednja: mojstri pletarji so rabili več tisoč let, da so ugotovili, katera vrsta šibovja je najboljša za košare (vrba, itak). In kdo sem jaz, da bi v to dvomila.

Ni komentarjev:

Objavite komentar