nedelja, 22. marec 2015

Dunaj. 2

Arhitektura

Saj ne, da sem v življenju kaj prida potovala, ampak Dunaj sodi med mojih pet najljubših krajev na celem svetu. Rada ima stara mesta, ozke ulice, ki se kar naenkrat odprejo v trge in trgiče, razgibane fasade starih slogov ... In Dunaj vse to ima.

Stadtpark

Stadtpark

Stadtpark

Stadtpark
Malo naprej od Mestnega parka v smeri Donave je zgradba Ministrstva za družino itd. Vendar, ko sem videla okrasje, sem najprej pomislila, da gre za obrambno ali notranje ministrstvo:



Prvostni načrt za popoldanski sprehod po Mestu je bil prehoditi Ring od Švarcengergovega trga do ulice Marka Avrelija. A na tej poti je toliko ozkih ulic, ki človeka prav kličejo, da stopi vanje:


Na drugem koncu pa je grška pravoslavna cerkev:


Vrata in okrasje stavbe nasproti Stare mestne hiše:






Fantje bodibilderji so bili štirje, ampak me je minilo veselje, da bi pritisnila še četrtega postavljača.

Še ena tipična ulica 1. becirka:



Ni komentarjev:

Objavite komentar