torek, 1. december 2015

366. Od 25. novembra do 1. decembra 2015 (od sv. Katarine Aleksandrijske, velike mučenice, do svetovnega dneva boja proti AIDSu)

Obožujem sv. Katarino. Moja najljubša svetnica je. Poleg tega, da je zaščitnica ljudi mojega foha, je tudi ena od patron za stvari, ki me veselijo, mojih hobijev (poleg sv. Klare). Če bi bila pravoslavka, bi krsno slavo sigurno praznovala na njen dan. Če bi imela otroke, bi se hči imenovala Katarina. Nimam nič proti sv. Uršuli, ampak sv. Katarina ... 

No, dobro, to je bile en tak trenutek ... samoizpovedni. Gremo k zadevam preteklega tedna.

Na Slovenski cesti sem našla grafit mucija z dijamanti. Na srečo tam ni prostora za celotno zgodbo.
25. 11. 2015 - Slovenska cesta, Lj.

Morala bom uvest novo oznako - ulična umetnost.

26. 11. 15 - Miklošičeva, Lj.

Medtem, ko obešajo zvezde, postavljajo smreko, 
jo ovesijo z lučcami in še kaj, 
zamenjajo tudi eno od stekelc na dveh lučkah, 
ki so na koncu vsakega kraka na Prešernovem trgu. 
(kako vse skupaj zgleda, bom končno 
lahko videla jutri,ko delam popoldan in 
se bom po temi vračala domov).

27. 11. 15 - Prešernov trg, Lj.

 V soboto sem imela veliko pospravljanje.  
Vse prejice, 
volne, 
blago in 
stotine drugih reči 
sem zmetala na velik kup 
in se lotila razvrščanja 
in zlaganja v škatle, 
te pa potem v omare in predale. 
Pomaga, če je človek dober v tetrisu. 
Pospravila sem tudi vse knjige, 
ki so ležale vsepovprek, 
pobrisala prah, 
prestavila mizo za par deset centimetrov. 
Delovna soba je zdaj čist, 
zračen, 
prostoren prostor. 
Rada bi več časa preživela v njej.

28. 11. 15


29. 11. 15

Od petka do ponedeljka so se 
na novem revirju arheologi 
zarili za več kot meter globje.

30. 11. 15 - vogal Erjavčeve in Slovenske, Lj.

Še ena arheološka.

1. 12. 15 - Erjavčeva, Lj.

Ni komentarjev:

Objavite komentar