nedelja, 29. november 2015

Barvanje blaga - rdeča pesa

Zadnjič mi je ostalo po kosilu za par prstov kisa od rdeče pese (in par kosov pese tudi). Tekočina je bila bogate temno rdeče barve. Ker se mi je ravno tisti čas po mizi valjalo nekaj kosov raznovrstnega blaga, sem, čisto iz radovednosti, v skledo dala dva kosa - leakril in bombaž. Ker je kisa bilo premalo, da bi se obe krpici lepo potopili vanj, sem dolila še nekaj vode, kar je bila verjetno napaka.






Po nekaj dneh sem ju potegnila ven in splahnila.
Bombažni kos je postal nekako rumenkast, z nekaj zelo nežno vijoličastimi madeži.


Leakril je sicer dobil nekaj barve, vendar je je več ostalo na obrobi iz bombačnega sukanca, ki je bila na krpici, še predno sem jo  potopila v "barvo".


Trenutno imam v paci par metrov belega bombažnega kvačkanca, ki sem ga prej dobro oprala, tudi z milom, kisa pa nisem razredčila.

Ni komentarjev:

Objavite komentar