torek, 15. september 2015

366. Od 9. do 15. septembra 2015 (od Dneva ukrajinskih oboroženih sil do Naše gospe sedmih žalosti)

Ta teden je bil malo hecen. 

Začelo se je s sredo. Zjutraj sem šla malo kasneje od doma, tako da sem imela čas za švrljanje po stanovanju. No, na stolu je že lep čas obešena vrečka, v katerih imam šal v delu. Delam ga pravzaprav že od prejšnje jeseni in me je minila že vsaka mrvica ljubezni do njega. Zraven imam tudi material, itak, v obliki kuglic, raznih barv. Vzela sem ravnilo ... enkrat bom razložila, kako se iz materiala brez deklaracij ugotovi, katere igle so prave ... Torej, vzela sem ravnilo in ugotovila, da če dam dve niti tiste preje skupaj, pride ravno za iglo št. 3. Poiskala sem torej krožne št. 3, potegnila iglo iz tega, kar sem že naredila ... in začela na novo. Tokrat v patentnem vzorcu. 
Nastaja nekaj zelo zanimivega.

9. 9. 2015
 Po pravici povedano bi morala zdaj početi nekaj drugega.

Še en fejk vitraž z vlaka:

10. 9. 2015
... in risarija iz veceja na ljubljanski žel. postaji.

11. 9. 2015
V soboto sem bila na trgatvi, pa enega rahlo 
depresivnega kužka sem peljala 
na sprehod. 

12. 9. 2015

 V nedeljo sem čistila rolete.
13. 9. 2014
Naj vam nekaj povem o tej sliki. 
Všeč mi je bil lestenec in mislim, 
da je tam naprej atrij, 
vendar si nisem upala dalje, 
ker imajo delavce pri hiši. 
Na poti ven sem odkrila, da je v hiši 
Judovski kulturni center. Zvečer pa, 
da je na ta dan letos padla 
roš hašana. 
Šana tova, torej!!

14. 9. 2015 - Križevniška, Lj.
Pa še ena risarija iz veceja na 
ljubljanski žel. postaji.

15. 9. 2015
 

Ni komentarjev:

Objavite komentar