nedelja, 13. september 2015

366. 2.-8. september 2015 (od Agrikole iz Avignona do Marijinega rojstnega dne)

Sem že povedala, kakšen 
fantastičen razgled sem imela z balkona? 
Mislim, da sem. 
In da me je mehur vsako jutro 
dvignil ravno pravi čas za 
spektakularen sončni vzhod? 
Ne, tega pa verjetno še ne.

2. september 2015

 Kadar hodim po ozkih lošinjskih 
uličicah, 
rada vržem oko na 
dvorišča, 
če imam srečo, 
da so vrata odprta ali jih sploh ni.
Hm, očitno je nekaj 
voajerja v meni.

3. september 2015 - Mali lošinj
Čeprav je v sredo padlo par kapelj 
in so nevreme obljubljali  tudi za 
četrtek, se je zares skisalo 
šele v petek, ko se je sonce zjutraj 
komaj komaj izkopalo iznad oblakov. 

4. september 2015
Potem pa je padalo celo noč s 
petka na soboto. 
Še zadnjič sem fotografirala res,
ampak res fantastičen razgled ... 
(upam, da ne čisto zares zadnjič, 
ker se nameravam naslednje leto 
spet inštalirat na ta balkon za kak teden)

5. september 2015

... in šla domov. 
In ker namerevam narediti še nekaj košaric, 
sem se spravila runklat po vreči z ostanki blaga.  

6. september 2015

7. september 2015
 V torek smo imeli sestanek. 
Moram biti tam, vendar mi je običajno 
dolgčas 
na smrt. 
Imam zvezek, v katerega včasih napišem kaj 
pomembnega, 
ampak večinoma čečkarim. 
Oni dan torej, ko smo imeli sestanek, 
sem naredila skico za 
tkaničen prt. 
Srčki, trikotniki, ptiči, rombi, črte, cicaki ... 
 
8. september 2015

P. s..: Sv. Agrikola je (bil) med drugim tudi priprošnjik zoper kugo in vse sorte neprijetnosti. 

Ni komentarjev:

Objavite komentar