nedelja, 16. avgust 2015

Košarica, drugič (v delu)

Ostankom kar ni konca. Mislim, da jih še imam za velik kup košaric. Trenutno je v delu druga. Odločila pa sem se, da bo ta brez žice.

 
Trdnost sem poskusila doseči s posebej močnim zategnjenjem niti, ker zaenkrat deluje.
Zavihanje robov sem dosegla tako, da sem na neki točki pri zategovanju vrsto potegnila navznoter.


V začetku sem trakove vezala skupaj s cvirnom, pa je bilo to početje precej nerodno in ker je v igri vedno manj trakov, sem jih zašila skupaj s šivalnim strojem.


V tem traku so taki, normalno veliki kosi blaga, tiste še manjše sem pa ... kako bi rekla ... nabrala skupaj in spustila pod iglo.



Zraven bom, če bo bog dal zdravja, dodala še razne ostanke, ki so se nabrali od nekega usputnega projekta. V glavnem so to vrečevinaste niti.


Ni komentarjev:

Objavite komentar