torek, 18. avgust 2015

366. 12.-18. avgust 2015 (od Inocenta, papeža, enajstega svojega imena, do Helene, cesarice)

Nov teden, nove dogodivščine. 

Na polju, blizu Velikega Podloga, 
stoji cerkev. Mislim, da je posvečena sv. Miklavžu tj. Nikolaju, 
ampak ne me za besedo držat. 
Je pa precej zaribano pridet do sem. 
Pa če mene vprašate, je to en zelo neprijeten kraj, 
z zelo neprijetnim ozračjem.

12. 8. 2015

... za razliko od kostanjeviškega kloštra. 
Ure bi lahko hodila tam okoli in 
sedela na dvorišču. 
Detajl na fotki je z vratarnice, tj. tam, kjer lahko kupite vstopnice.
13. 8. 2015

Med drugim sem se pretekle dneve ukvarjala tudi z 
drobnimi vezeninami, ki bodo prišle v 
medaljon. Stvar je taka, da pod ovalninm stekelcem, 
ki pride na vrhu, drugače zgledajo kot v naturi. 
Bo še malo treba delati z njimi.

14. 8. 2015
Pobrala sem nekaj ostankov volne po hiši in 
se lotila štrikanja. 
Ena kapa je že narejena, 
druga je ravno v delu. Materiala imam še
za vsaj dve.

15. 8. 2015

16. 8. 2015
 No, pa sem spet v Ljubljani. Ne vem, 
če sem že omenila, vendar se, kadar imam proste dneve, 
glavnega mesta izogibam. 
Tja bi šla samo v primeru življenja in smrti. 
Je pa fino bit nekaj časa odsoten, 
ker potem se najde vse sorte zanimivih novosti.
Dama s te nalepke s stebra pri uršulinkah me spominja na 
grško boginjo ali nekaj takega. Se pa zdajle
ne morem spomnit njenega imena. Lahko pa, daje že mrtva. 
Ampak na en poseben način lepa.

17. 8. 2015
Odsev z Name je zjutraj na poštni zgradbo, 
popoldan pa polegne po lepih novih tlkakovcih.

18. 8. 2015

P. s.: Sv. Helena je zaščitnica ločencev in arheologov. Svašta.

Ni komentarjev:

Objavite komentar