nedelja, 8. februar 2015

Jagnje božje

Zadnje tedne sem zabredla globoko v krščansko simboliko. Pripravljamo namreč velikonočno razstavo, šele v drugi polovici marca, ampak je treba toliko tega pripravit.
Ker so mi zajci in jajca smotani ... Ja, saj vem, v čem je fora, ampak vseeno mi ne pašejo zraven. Itak pa mi je ta praznik bizaren.
Torej ...
Ker so mi zajci in jajca in slične izvedbe smotani, sem se odločila iti do izvira. Eden od primarnih simbolov velike noči je agnus dei iliti po naše jagnje božje. Od vseh možnih različic, ki sem jih našla v domači literaturi, sem izbrala nekako najbolj všečnega.






Tole je sicer prototip, ki ga moram še razviti. Imeli bomo čestitke s paspartujem in izvedela sem, da je na voljo malo več prostora, kot je bilo prvotno mišljeno. Tudi glede barve se moram zmislitinekaj drugega.


No, tale je narejen iz bleščave se bele, zlate in svetlomodre prejice, vendar mislim bleščavo belo zamenjat z navadno belo. Neko mero je pa le treba imet, anede?


Ni komentarjev:

Objavite komentar