sobota, 6. december 2014

Veliki modri (1)

Pred precej leti, točneje petimi in malo manj kot 9 meseci, sem začela delat prt. Ker imam v jedilnici/kuhinji modro-rjevo tematiko,


sem izbrala bež blago, na katero bi izvezla nekaj v modrem.
Seveda je izbira barv najlažja stvar pri celotnem projektu.Najtežja (težja tudi od izdelave, če mene vprašate) je izbor vzorca.
Ker je blago podolgovato, seveda ni prišlo v poštev nekaj ven iz kota, pač pa razne vrste vzporednih bordur.



Ena od idej je bila tudi slednja:


se pravi - dve vrsti bordur, po sredi pa ponovitve nekakšnega samostojnega, zvezdastega motiva. Na koncu sem, z rahlo variacijo, pristala pri prvem načrtu.
Začela sem z obrobo iz bež niti.



Najožja bordura, ki se ponovi trikrat, je takale trivrstična:


In tako izvedena:


 Tako je izgledal prt po končani "drugi fazi":


 Sledila je široka bordura s cvetličnim vzorcem, ki je obrnjen na ven. Ker pa se mi je zdelo, da je med "rastlinami" preveč praznega, sem dodala še en tak nagljast vzorec:


(se nadaljuje)

Ni komentarjev:

Objavite komentar