petek, 5. december 2014

In kaj zdaj?

Trenutno imam manjšo ustvarjalno krizo. Tisto, kar pride, ko končate en velik projekt (o tem v prihodnjih dneh) in nenadoma nimate nič po rokah za mencati. Torej, imam sicer nekaj v delu, ampak to mencam na  vlaku (tudi tem kdaj drugič), ampak za zvečer, doma, z nogami na stolu ... tega je pa zdaj zmanjkalo. Vezla nekaj časa ne bi več.  Hotela sem začeti šal iz bele in rdeče-bele preje, pa je slednja debelejša od prve, tako da s tem ne bo nič. Iz škatle sem potegnila tri renate (tako se imenuje volna, imam jo v zeleni, oranžni in  rdeči), pa sem jih samo previla v klobke in odnesla nazaj. V ponedeljek grem na poduk o pletenju nogavic, ampak do takrat je še daleč. "Umoriti" moram Ubogega zajca, pa me je strah prahu, ki se bo dvigal pri tem početju. Upam, da bom čez vikend lahko šla z njim nekam ven.
Igram se z idejo, da bi obrnila okoli vrečko s kosi starih kavbojk in se lotila nečesa na tej fronti. Ali krpanka ...  kvadratke imam pa že dolgo pripravljene, poleti dobimo pa v malo širšo familijo dojenčka. Čakajo me tudi hlače iz rebrastega žameta, za novo zver.
Nekaj bom že.

Ni komentarjev:

Objavite komentar