petek, 2. maj 2014

Kapa z rožicami, kvačkana

Vodja sekcije je pred časom prinesla velik ceker raznih volnic. Ker obožujem ostanke, sem ven pobrala takšne in drugačne končke in konce ter jih združila z vsaj približno debelimi rečmi, ki se mi valjajo doma okoli 2 leti. Nekako takrat sta mama in stara mama pospravljali omare in od tega početja sem bila deležna vrečko raznih ostankov, nekaj mislim da je celo prave volne med njimi.
Po enem ali dveh ponesrečenih poskusih mi je končno zalaufalo. Začela sem jo delati od zgoraj, z magičnim prstanom.


Z dodajanjem in odvzemanjem sem dobila polkrožno pokrivalo.


 Igrala sem se z raznimi vrstami petelj - gostimi, polšibičnimi in šibičnimi.


Ker sem bila takrat ravno v fazi navdušenja nad kvačkanimi rožicami, sem iz raznih ostankov naredila tri le-te in jih prišila na tisto stran, ki naj bi bila leva. Ker ta kapa se ne nosi kar kakorkoli.


Levo zato, ker imam uho na tej strani bolj občutljivo.

To je moja prva kvačkana kapa.  Potem ko se je oprala, se je ravno prav stisnila in se mi zelo dopade. Zelo.
V načrtu imam kmalu še eno, ker se mi po hiši valja klobko modre preje.

Ni komentarjev:

Objavite komentar