torek, 15. marec 2016

366. Od 9. do 15. marca 2016 (od dneva, ko se spominjamo Frančiške Rimske, do rojstnega dneva Phillippa de Broce))

Na današnji dan se je rodilo 
nekaj zelo zanimivih ljudi. 
Linda la Plante, npr., 
in Ruth Bader Ginsburg 
pa Ry Cooder ... 
ampak za v naslov sem izbrala g. le Broco, 
ker so mi zelo všeč njegovi filmi.

Oni dan sem imela v rokah rusko revijo, 
ki nima sicer z likovno umetnostjo kaj dosti opravka 
(mogoče se kdaj pa kdaj kak članek 
na to temo pojavi noter, 
ne bi šla pa stavit), 
vendar objavljajo naravnost UAU vinjete.

9. marec 2016

Vsak dan grem enkrat do dvakrat mimo zidu, 
kjer se je poleg roza duha, ki kaže jezik, 
in črnega jahača u neviht 
pojavil pred kratkim še luštem muc. 

10. marec 2016 - Gregorčičeva, Lj.

Projekt ... kaj naj rečem drugega.

11. marec 2016

Ena od prednosti šivanja na roke je tudi, 
da ima človek čas razmišljat, 
v katero stran bo peljal projekt. 
In kako, seveda. 
Pri šivanju na stroj pa je potrebno imeti še fiksundfertig* načrt. 
No, vsaj tako je moje videnje zadeve.
Ko bom odkrila, kaj bo nastalo iz starih kavbojk 
in podobnega, 
bom več o tem napisala.

12. marec 2016

13. marec 2016

Pismenka na spodnji fotografiji baje pomeni 
nebo

14. marec 2016

15. marec 2016 - Trubarjeva, Lj.

* te besede pa še nikoli nisem napisala. Kar solzna sem postala.



Ni komentarjev:

Objavite komentar