torek, 8. marec 2016

366. 2.-8. marec 2016 (od sv. Neže Praške do sv. Filemona Igralca)

Pretekli teden 
sem pravzaprav mislila narediti 
tematski teden, 
nekaj v zvezi z arhitekturo, 
natančneje z okni in vrati, 
samo se nekako ni izšlo. 
Pa nič hudega.


2. marec - ŽP Sevnica



Dokončala sem društveni projekt, 
ampak o tem kdaj drugič.

3. marec 2016

 V Novem mestu, blizu tržnice, 
sem našla lepo staro ograjo, 
vkomponirano v malo novejši zid.

4. marec 2016 - nekje v Novem mestu

V Zagrebu, blizu katedrale oz. med ulico, 
ki gre z Jelačič placa na Kaptolski trg, 
kliče se Bakaćeva, 
in Vlaško, 
se je pred kratkim nenadoma pojavila ulica, 
dolga kakih 50 metrov, 
če ne manj, 
ki ji moj oče pravi Oliver Twist  ulica. 
To je eden od ostankov starega Zagreba. 
Ima tudi ime in nekaj hišnih številk, 
ampak na zemljevidu je ne najdem. 
Skrivnostno ...

5. marec 2016 - Zagreb, Hrv.

V nedeljo sem po skoraj mesecu dni spet odšla 
do oddajnika pri Osredku. 
Fino sem se prešvicala, 
naredila par lepih fotografij 
in mravljam pustila dva piškota.

6. marec 2016
Iz škatle sme potegnila 
stari greh.

7. marec 2016

Predno Sotesko v Lj. spremenijo 
v fensi ulico z B&Bji, 
še en posnetek:


8. marec 2016 - Soteska, Lj.


P. s.: sv Filemon je patron plesalcev, premislite vi to.

Ni komentarjev:

Objavite komentar