torek, 23. februar 2016

366. Od 17. do 23. februarja 2015 (od dne, ko je na svet prišla Patricia Routlege, do sv. Polikarpa)

Tokratni teden tega mojega dnevnika, če mu lahko tako rečem, bom začela s fotografijo projekta za društvo. Oljčne vejice okoli in okoli ...

17. februar 2016

Ne vem, kaj je tole na sliki. Mogoče Eskim, ki sedi na kitovi kosti? Snela sem ga nekje v Ljubljani.

18. februar 2016

... v sredini pa bo morda besedilo.

19. februar 2016

V soboto sem bila na svatbi. No, zdaj pa vprašajte, na čigavi svatbi??

20. februar 2016 - HNK, Zagreb, Hrv.

V nedeljo pa sem šla gledat mjuzikl.

21. februar 2016 - Laško ... oz. Donnin otok

Uf, kar preveč kulture za en vikend. Naslednjega bom preživela s krpo na metli ali pri kaki podobni dejavnosti.
Kakorkoli že, vsak ponedeljek grem mimo skrivnostnega napisa s spodnje fotografije. Skrivnostnega zato, ker nikjer v bližini ni nobenega krampa. Saj veste tisto, ko nekdo stvari postavi nekam, kjer jim ni mesto. Blizu je razno orodje, krampa pa nisem še nikoli videla. Mogoče se nahaja v prostoru za vrati, ampak tam nisem še nikoli bila, tako da res ne bi vedela. To me vsak ponedeljek čisto iz tira spravi.

22. februar 2016

Kolažke sem malo zanemarila zadnje tedne. Mislila sem, da se bom izživljala v nezavest tisti čas, ko sem bila bolna, pa se mi je preveč mantalo pred očmi, da bi bila kaj ustavarjalnega sposobna naredit. No, nocoj sem jih spet spavila nekaj skupaj. Spodnji pravi, da je čas za jabolka.

23. februar 2016


P. s.: sv. Polikarp je zaščitnik pred bolečinami v ušesih ... hm, dobro je to vedeti.

Ni komentarjev:

Objavite komentar