torek, 2. februar 2016

366. 27. januar - 2. februar 2016 (od dne, ko je umrl Louis de Funes, do dne, ko je bil rojen Brent Spiner)

Oh, Louis de Funes, slava njegovemu spominu. 
Meni njegov najljubši film je 
Velika avantura, 
tisti, ko sta z Bourvilom 
med drugo svetovno vojno 
reševala angleške pilote.  

Oni dan sem se šla iz službe, 
ko je bila že trda tema, 
in po poti sta nastali dve fotografiji - 
zelen ljubljanski  grad in uršulinska cerkev, 
ki me malo spominja na moje medenjake.

27. januar 2016 - Kongresni trg, Lj.

Spet grafit z vlaka.

28. januar 2016

Slika s platnice knjige poezij. 
Ne spomnim se imena avtorja, 
vendar je prispeval tudi ilustracije. 
Mislim, da bi se dalo iz tega naredit vezenino.

29. januar 2016


Lep zid iz rdeče opeke 
blizu zaprešičke tržnice. 
Na ometu levo je bilo naslikano 
nekakšno rastlinje. 

30. januar 2016 - Zaprešić

V škatlah s papirjem in odrezki 
sem našla tudi tole polo, 
ki je bila iztrgana iz ... hm ... 
ne vem, kako se temu reče. 
Bile so take velike beležnice, 
s koledarji in adresarji 
in veliko prostora za pisanje. 
Tole recimo sem uporabljala na faksu za zapiske, 
notri so bile pa 
fotografije nakita 
iz zagrebškega etnografskega muzeja. 
Ker sem fotografije uporabila za kolaže, 
sem pred tem sklenila rešiti risarije na zadnji strani. 
Takrat, prej in še dosti časa kasneje 
sem bila zagreta navijačica Izraela in ljubiteljica vsega židovskega, 
kar sem pravzaprav še vedno, 
vendar sem glede onega prvega 
zadnje čase precej skeptična.

31. januar 2016

Evo, končala se enega od treh domačih projektov - 
kose lakrila sem obrobila, 
da se najdejo pri roki, če bo treba.

1. februar 2016




In tako - nov mesec, 

nov domači projekt. 
V bistvu je star, ker sem ga začela pred parimi leti. 
Če bodo dali bog in sv. Klara in sv. Katarina, 
bo nastala še ena kvačkana oddeja iz kvadratkov, 
tj. iz greni skversov. 
Zelo verjetno bo treba še katerikrat "romat" v Majšperk 
in na podobna mesta 
(tj. tja, kjer prodajajo bombažno prejo po primernih cenah)


2. februar 2016

Ni komentarjev:

Objavite komentar