torek, 26. januar 2016

366. Od 20 do 26. januarja 2016 (od sv. Boštjana do rojstnega dne Paula Newmana)

Ah, Paul Newman. 
Ste gledali Exodus? 
Tisti prizor, ko sredi noči pride gol do pasu iz morja ... 
takrat nekako začnem ob vsakem gledanju hiperventilirat. 
Poleg tega se precejšen del filma prešetavle okoli v angleški uniformi ... 
Dobro, pustimo zdaj to. Danes bi bil star 90 let.

En ljubljanski grafit.

20. januar 2016 - Trubarjeva, Lj.

V eni od škatel, 
ki sem se jih spravila praznit, 
je bilo pri dnu polno besed. 
Ločila sem jih od slikovnega gradiva, 
ziher bo prišla faza, 
ko jih bom lahko porabila.


21. januar 2016
Imela sem lep namen fotografirat, 
kako mesečina pade skozi okno v kopalnico ... 
pa je slika bila pretemna. 
Tudi luno sem fotografirala, 
ampak tudi ta slika nekaj ni preveč uspela. 
In ker sem ravno prižgala svečko v gorilniku ...

22. januar 2016

Ko se peljete od Kostanjevice proti Brežicam, 
je na levi strani makamski odcep proti Poljanam. 
To spodaj je ta cesta. 
Po kakem kilometru ali manj se odpre jasa, 
na kateri izvira topla voda. 
Naredili so majhen betonski bazenček, 
v katerem se zbira, 
in ljudje se včasih tam notri namakajo. 
Ne vem, če ima kake zdravilne učinkovine. 
No, v soboto, ko je bilo ok. minus deset 
in so meni dlake na nogah primrznile na hlačnice, 
so eni to tam počeli ... 
se kopali. 
Pri strani je stal avto in tudi kupček cunj je bil tam. 
Samo me reees zanima, kakšna je bila procedura.

23. januar 2016 - Poljane




24. januar 2016

25. januar 2016 - Delova stolpnicca, Lj.

Najprej naj povem, da Ljubljane ne maram preveč. 
Vendar ima svoje trenutke.

26. januar 2016 - Gornji trg, Lj.



Ni komentarjev:

Objavite komentar