torek, 12. januar 2016

366. 6.-12. januar 2016 (od badnje večeri po pravoslavnem ritualu do sv. Tatjane, mučenice)

Moj fotoapart proizvaja čudne zvoke, 
kadar ga prižgem. Se bom poskusila delat, 
da jih ne slišim. 
Ne spomnim se več, kako dolgo sva 
skupaj. 
Dela še dobro in dokler bo tako, 
bom vztrajala z njim. 

No, torej, oni dan je zapadlo še nekaj snega.

6. januar 2016 - Krško

Moj pulover lepo napreduje. 
Me pa malo vrcka, 
kaj če ne bom imela dovolj materiala.

7. januar 2016

Načeloma nimam nič proti grafitom na vlakih, 
samo da niso preko oken našarani. 
In eni so prav čedni.

8.januar 2016

Dobila sem kos ingverja. 
Našla sem enostaven recept za piškote, 
s čisto osnovnimi sestavinami plus 
lupinica limete. 
Namesto te sem dala noter ingver. 
Naj še povem, da so 
kuharske oddaje 
ena navadna prevara. 
Zapomnite si: 
finega gladkega testa iz 
moke, cukra, jajc, putra itd. 
se ne da naredit v dveh minutah.

9. januar 2016

Razgled s te točke prav dobro poznam. 
Gorjanci, nuklearka, polje vmes ... 
Ampak z meglo v dolini se odpre 
čisto nov pejzaž.

10. januar 2016 - na Libni

Sklepam, 
da so kaktuslampo 
postavili na balkon, 
ker so ji iglice začele odpadat, heheh.

11. januar 2016 - Miklošičeva, Lj.


Barvna lestvica je 
malo razštelana, heheh.

12. januar 2016 - Rimska, Lj.

Ni komentarjev:

Objavite komentar