sreda, 30. december 2015

366. Od 23. do 29. decembra 2015 (od rojstnega dneva kraljice Silvije do sv. Tomaža Becketa)

Sem oboževalka 
švedske kraljevske družine. 
In to je vse, kar imam na 
to temo za povedat.

Gremo gledat slike. 

Ja, dobro, sem tudi oboževalka 
Vojne zvezd, 
čeprav se še vedno ne morem pripravit do tega, 
da bi pogledala 
t. i. drugi in tretji del.

23. 12. 15 - Trg francoske revolucije, Lj.

Pekla sem potico. 
Ne morem se ravno pohvalit 
s končnim izdelkom. 
Nekaj je bilo s kvasom narobe. 
Res, majke mi. 
Je bila pa kljub temu užitna. 
Z mlekom in tudi k pivu je dobro šla, 
pa s črnim čajem.

24. 12. 15

25. 11. 15

Moja nova hišica 
za svečke.


26. 12. 15
 
27. 12. 15 - Bela omela

Ajde, dajmo še eno turistično, 
ko je že dolgo nismo.

28. 12. 15 - Ljubljana

Naša lepa punca v službi 
cveti skoraj neprekinjeno 
že več kot eno leto. 
Skoraj zato, 
ker je zdaj kak mesec delala 
popke. 
Čez praznike 
pa so se en za drugim začeli odpirat. 
Kaj še bo!

29. 12. 15

Ni komentarjev:

Objavite komentar