sreda, 16. december 2015

366. 9.-15. 12.2015 (od sv. Petra Fourierja do Zamenhoffovega dne)

V današnji rubriki gostim mladega fotografa in dekoraterja, 
o katerem ste in boste verjetno še kaj slišali, heheh. 
Ampak o tem več kasneje.

Ulice v centru mesta so te dni 
čarobne. 

9. 12. 15 - Gregorčičeva, Lj.

Obožujem riževo čokolado. 
Oni dan sem 
v zaprešičkem konzumu med rečmi, 
ki jim je že počasi potekal rok uporabe, 
našla tako s temno čokolado. 
Fotografija spodaj je bila posneta 
15 minut pred tem, 
ko je od modela ostala 
samo kepa zmečkanega papirja.
Aja, in par drobtin tu in tam.

10. 12. 15

Nekaj dni je bila nizka megla. 
V iskanju sonca sem se tisti dan zapeljala 
na Gorjance, 
do Vodenic. 
Žal sem bila prepozna.

11. 12. 15 - Vodenice

No, torej, 
naj vam predstavim delo mladega fotografa in dekoraterja. 
Z bratcem sta mi prišla okrasit 
novoletno drevo. 
Njuna umetniška pravila 
so sicer malo nenavadna, 
vendar sem zelo zadovoljna z opravljenim. 
Potem je našel moj fotoaparat 
in posnel serijo fotografij. 
Moram rečt, da je zelo dober. 
Ne vem pa, kdaj sta prinesla v hišo dinozavra.

12. 12. 15

13. 12. 15

Ostalo jima je par vej in nekaj okraskov. 
Pravim mu seljačka buna 
(klik odsvetujem ljudem s slabim želodcem)

14. 12. 2015

 Še eden od usputnih projektov. 
Tudi pulover prav dobro napreduje.

15. 12. 2015

Ni komentarjev:

Objavite komentar