torek, 24. november 2015

366. Od 18. do 24. novembra 2015 (od latvijskega dneva republike do sv. Fermine)







18. 11. 2015
 Mislim, da sem že nekajkrat omenila, 
da imam rada staro arhitekturo. 
Na žel. postaji v Sevnici stoji tale zgradba, 
za katero nisem čisto sigurna, 
čemu je služila. 
Mi je
pa všeč kombinacija lesa in opeke.
19. 11. 15
Oni dan mi je ostalo od kosila za par prstov 
kisa od rdeče pese, torej tistega, 
v čemer je bila vložena. 
Vanjo sem namočila kos leakrila 
in kos paname. 
Leakril je sintetika, anede, 
in nekako nisem pričakovala, 
da bo kaj prida barve na njem ostalo. 
No, bom pokazala kasneje, kaj je nastalo.

20. 11. 15
Moja prva šiša. 
Kamenček se, presenetljivo, 
kar dobro drži v ovojčku.
Bo treba pa še veeeeliko vadit.

21. 11. 15

Mraz, ki je pritisnil, 
je za mene še vedno šok. 
Snega sem se sicer razveselila, 
ampak še se nisem navadila, 
da smo že čez pol novembra 
- in da bo drugi teden december. 

22. 11. 15 - grad Podsreda

Tisto malo časa, ki mi ga ostane potem, 
ko oddelam svoje v službi 
in se za silo naspim, 
sem sklenila končno organizirat. 
Lotila sem se puloverja in 
začela kultivirat svojo nemščino. 
Za začetek berem roman, 
ki se dogaja v Damasku, 
sposodila pa sem si jo, 
ker mi je bil všeč naslov.
Do sedaj se pravzaprav ne dogaja kaj dosti, 
ampak mislim, da smo glavna junaka spoznali nekaj strani nazaj, 
tako da se bo zdaj menda kaj razživelo. 
Sploh ni slaba knjiga, 
samo nemščina je zariban jezik

23. 11. 15
Arheologi na Slovenski cesti 
so si našli nov revir. 

24. 11. 15 - Slovenska c, Lj.




Ni komentarjev:

Objavite komentar