torek, 17. november 2015

366. 11. - 17. november 2015 (od Martina iz Toursa, škofa, do Gregorja iz Toursa, isto škofa)

Ta teden je bil nenavaden.  
Zgodila se mi je ena zanimiva stvar, 
zaradi katere sem trenutno 
v neki čudni napol otopelosti ...
skoraj kot bi bila zaljubljena.
No, dobro, pustimo zdaj to, 
mogoče vam bom kdaj kasneje kaj več napisala o tem. 
Zdaj pa me zanima, 
če ste že videli kdaj tako velikega prašnega mačka? 
Sem sigurna, da niste.

11. 11. 2015




Grad, gradiček ... 
Posebno imeniten izgleda, 
če se noter da svečko 
in ugasne luči. 
Samo ne tega pravit 
mojemu nečaku.  


12. 11. 15

Oni dan je na Ljubljano padla gosta megla. 
Zelo zanimivo. 
Baje je bil to včasih precej 
pogost pojav. 
Spomnila sem se 
na svojega ranjkega profesorja s fakultete, 
ki je vedel ogromno stvari. 
Enkrat nam je pravil zgodbo o natakarju, 
ki ga je prišel vprašat, 
kako nastane ljubljanska megla 
(nekaj o vlagi z Barja, 
ne me spraševat podrobnosti).

13. 11. 15 - Kongresni trg, Lj.


14. 11. 15

15. 11. 15
Naj vam povem nekaj 
o stvareh s 
spodnje fotografije. 
To so še zadnji ostanki materiala 
za šal.

16. 11. 15
 Kutina. 
Dobila sem jo od brata 
kot tolažilno darilo, 
ker ni hotel posaditi 
kutinovega drevesa. 
Ker ... kaj pa lahko počneš z njimi??!! 
Slive, marelice, ameriške borovnice ... 
samo kutine ne bo. 
Kadar se stanovanje dobro segreje, 
cela kuhinja 
diši po njej.

17. 11. 15


P. s.: ali veste, da je S. Kierkegaard svetnik Luteranske cerkve? Kaj človek vse ne izve ...
P. s. 2: pri tejli legendi osv. Martinu mi ena stvar ni čisto jasna: zakaj ni dal beraču celega plašča?

Ni komentarjev:

Objavite komentar