torek, 6. oktober 2015

366. 30. 9. - 6. 10. 2015 (med dnevom sv. Hieronima do dneva črnogorskih oboroženih sil)

Začnimo s sstripom ...
30. september 2015
Investirala sem torej par evrov v 
tole zabavno napravo. Špagca, 
ki prihaja ven, ni ravno taka, kot je videti na slikah na internetu, 
ampak sklepam, da je to zaradi debeline niti. 
Je pa dober način, da se na hitro znebim 
tistega kupa meliranih prejic, ki se mi že nekaj časa svaljkajo okoli. 
Kaj bom iz tega, kar se mi bo nabralo, naredila, je odvisno od 
količine.

1. oktober 2015

 Vedno, kadar vidim rdeč plašč, 
se spomnim na pravljico V. Zupana Plašček za 
Barbaro.
Poznate? 

2. oktober 2015

3. oktober 2015

4. oktober 2015
 Še ena risarija z vlaka. 
Malo me spominja na pesem o 
Orionu in asksofonu in mescu s kontrabasom 
ali nekako tako. 

5. oktober 2015

Rada ima gradbišča. 
Rada gledam, kako stvari rastejo, 
se spreminjajo. Nekako mi zato niso preveč všeč ograje, 
ker zakrivajo dogajanje na prizorišču. 
In ja, fascinirajo me gradbeni stroji. 

6. oktober 2015 - Slovenska, Lj.

Ni komentarjev:

Objavite komentar