petek, 21. avgust 2015

Borša

Celo življenje sem si želela imeti boršo. To je taka podolgovata torba, ki se nosi preko telesa, no, vsaj moja razlaga je taka. Mornarska torba, skratka. No, sem oni dan pospravljala hlačnice in podobne ostanke od kavbojk (zdaj imam zložene v gajbici, po barvah). In sem zunaj pustila par velikih kosov. Pa sem si v precej hitrem času sešila tako veliko torbo.


Našla sem tudi par metrov modre špage:


No, po nevemkoliko poskusih mi je uspelo narediti tudi dve gumbnici, skozi katero sem jo napeljala:


Na sredini ima tudi zadrgo, da se ravno ne odpira zgoraj za vsako figo.


Po prvem testiranju sem ugotovila, da gre vanjo ogromno stvari, da bom pa morala naredit nekakšne blaznice, ker me je špaga rezala v ramena. Pa pri izdelavi dna sem nekaj narobe izmerila, ampak to so take malenkosti.

Ni komentarjev:

Objavite komentar