torek, 4. avgust 2015

366. 29. julij-4. avgust 2015 (od dne Marte iz Betanije do praznika sv. Ivana Vianneya)

Dragi moji, danes je bil fajn dan. 
Poleg tega, da sem že 4. dan na dopustu, 
sem sčrtala s svojega seznama opravkov dve postavki, 
bila pa sem tudi na vojaški paradi. 
Ampak od začetka.

Evo, priznam, spodnja slika je bila malo 
preko kurca narejena.

29. 7. 15

Pa tale tudi.

30. 7. 15

Že par let grem skoraj dvakrat na dan tod mino, 
pa sem šele tisti dan ugotovila, 
da ima tale hiša dvorišče in 
da se v enem od prostorov vidi na dve strani.

31. 7. 15

 V vsakem mestu obstaja ena taka točka ... 
Tale je v Brežicah, na začetku mosta, 
ki se konča pri vodovodnem stolpu.
 
1. 8. 15

 Slivi. 
Dve velikanski slivi. 
Res velikanski. 

2. 8. 15

V Liblju.

3. 8. 15

Torej, bila sem v Zagrebu na paradi. Bila sem na krasnem mestu 
na vogalu pri občinski zgradbi. Pred mano je bil par policajev 
(stali so na vsakih nekaj metrov) - punca in fant, v takmašnih gvantih, 
par metrov stran pa je stal policist v delovni uniformi, 
modri majici z napisom. 
Zgledal je pa kot petsto miljonov evrov. 
Mimo je prišel tudi eden, ki je zgledal kot miljarda evrov, 
ampak petsto miljonov je bil šaljivec pa dobrega srca je tudi bil. 
Tudi velik zlat prstan je imel na roki. 
Tole sicer ni moja prva najljubša slika s parade.  

4. 8. 15

P. s.: Ali veste, da je sv. Marta iz Betanije zavetnica hotelirjev in peric?

p. p. s.: Zej grem pa ožujsko iz flaše pit.

Ni komentarjev:

Objavite komentar