torek, 9. junij 2015

366. 3.-9. junij 2015 (od Janez 23. (po koledarju ameriške evangeličanske cerkve) do dne sv. Primoža in Felicijana)

Oni dan sem med 
presedanjem v Zidanem Mostu ugotovila, 
da so ljudje, ki sprejajo po vlakih, načitani.

3. junij 2015 - Zidani Most

 Lepotica dneva.

4. junij 2015 - Slovenska c, Lj.

Spogledovanje.

5. junij 2015 - Zidani Most

Mislim, da sem že nekje omenila, 
da me zanima toponomastika, 
tj. veda, ki preučuje izvor oz. nastanek krajevnih imen. 
Sprašujem se torej, 
odkod v mestecu na JV Štajerske tole nenavadno ime ulice oz. "kvarta".

6. junij 2015 - Brestanica

7. junij 2015

 Spet se mi je nabralo nekaj ostankov blaga in cvirna. 

8. junij 2015

9. unij 2015 - Krakovo, Lj.

Tole o Janezu 23., papežu svete rimokatoliške cerkve, ki ga ameriški evangeličani častijo kot svetnika ali kako se že reče, me je sicer rahlo presenetilo, mi je pa nekako logično. Zaslužil si je.

Ni komentarjev:

Objavite komentar