torek, 5. maj 2015

366. Od 29. aprila do 5. maja (iliti od dne sv. Katarine Sienske do sv. Stanislava Kazimirčika)

Evo, spet je teden naokoli.

Torej v sredo sem na žel. postaji sledila ženski, ki je bila oblečena v črno, 
samo čeveljce je imela rdeče.
29. april 2015
Moja ena ljubših kombinacij.

V četrtek sem šla na Vinagoro. Pravzaprav sem hotela fotografirat španski bezeg, 
ki bi moral ta čas noro cvetet, 
vendar so vse grme pod cerkvenim obzidjem kdobisigavedelzakaj posekali. 
Mogoče so bili že preveč košati. Mogoče bodo čez par let spet cveteli.
Čeprav to ni bil moj prvi obisk tam, sem šele zdaj videla Madono v izložbi.
30. april 2015 -Vinagora, Hrv.

Začela sem delati (in do sedaj dve tudi dokončala) tkanice, 
ki jih bom uprabila za letošnji swap.
1. maj 2015
 
Na sejmu v Samoboru lahko človek kupi tudi račke in piščančke:
2. maj 2015
 A niso cartkane?

In v nedeljo sem odkrila travnik, kjer rastejo orhideje. 
Skoraj sem se obnesvestila.
3. maj 2015

Ne vem za ostale, ampak meni je tole en zelo čeden dedec:
4. maj 2015 - Rimska, Lj.

Še ena stavr, ki mi je pri srcu - horizontale in vertikale. Ne, smeti pa ne.
5. maj 2015

Ni komentarjev:

Objavite komentar