torek, 12. maj 2015

366. 6.-12. maja 2015 (od dne sv. Dominica Savia do sv. Epifanija iz Salamine)

Teden se je dobro začel. 
Glejte, kaj sem našla na Prešernovem trgu!
6. maj 2015

7. maj 2015 - avla Mestnega gledališča, Lj.


Všeč so mi keramični okraski na tej hiši v centru Ljubljane. 
8. maj 2015

Kakšno leto nazaj sem iz krstnih knjig fare Desinič 
izpisala imena vseh otrok, krščenih v obdobju od 1852 do 1858. 
Nadaljevanje sledi.
9. jam 2015

 Tagetesi ali žametnice, preko Sotle jim pravijo tudi kadifice.
Kadifa je žamet po turško.
10. maj 2015

Od časa do časa me kdo vpraša, 
če sem zadovoljna s svojo službo. Lahko bi rekla, da sem, a bi bilo to slišat tako
gemajn. Zato vedno rečem, da se dogajajo zanimive stvari.
11. maj 2015

Pred kratkim sem na stebru pri stavbi Univerze prvič videla tole številko. 
Pa hodim vsak dan dvakrat mimo. Nimam pojma, 
kaj pomeni. Ali gre za oznako na kalupu (model št. 16.), 
ali pa je nekdo številko napleskal na beton z nečim, kar je povzročilo nekakšno 
kemijsko reakcijo  
12. maj 2015

Ni komentarjev:

Objavite komentar