torek, 21. april 2015

366. 14.-21. april 2015 (od sv. Une do sv. Anzelma iz Canterburyja)

Dela na Slovenski cesti v Ljubljani se zgleda počasi končujejo. 
Pred knjigarno bojo taki lepi tlakovci. Kako bo pa promet potekal, se mi pa še sanja ne, čeprav sem enkrat nekje videla načrte.

15. april 2015



Našla sem še eno prav lepo platnico - plavice in ječmenovo klasje.
Čisto sem zaljubljena vanjo.
Razmišljam, da bi naredila drsanko.


16. april 2015

Češnja pred zdravstvenim domom v Brežicah cvete. 
Ampak res cvete.

17. april 2015

Deževno soboto sem izkoristila za polnjenje nove omare. Na desna vrata sem nalepila zeleno čičico. Notri so barvice raznih vrst, čopiči in papir. 
Zdaj rabim samo še lepe kljuke.

18. april 2015

Tole je najlepši del leta.  

19. april 2015 - blizu Osredka

20. april 2015 - Kongresni trg, Ljubljana

Ne vem, kaj naj si mislim o spodnjem grafitu. Alkemične skrivnosti, 
morda?
21. april 2015 - Slovenska cesta, Ljubljana

Ni komentarjev:

Objavite komentar