torek, 7. april 2015

366. 1.-7.april 2015 (ali od sv. Huga Grenobelskega do sv. Janeza Krstnika de La Sallea)

No, naj začnem prvo sedemdnevnico.
 
Spodnja lepotica cvete pri meni v službi že menda od novembra, če ne dlje. 
Najprej je imela samo eno steblo, iz katerega so poganjali vedno novi in novi popki, 
nekako po novem letu pa se je ob strani naredilo še eno, ki je zdaj že polno belih cvetov. 
Ne vem, kdaj se to misli nehat. Očitno ji mesto, kjer stoji zelo paše. 
In strašno lepo jo je videt.

1. april 2015 - orhideja
Največkrat ne vem dobro, kaj naj si mislim o sprejanju po vlakih. Nekateri taki ... hm ... grafiti so prav luštni, drugi pa precej nesmisleni. 
Pravzaprav me najbolj jezi, če presprejajo okna. Take bi res tepla.
Okno na sliki spodaj me spominja na vitraj. 
Zato sem tudi počakal, da  smo se na blizu Boštanja peljali mimo kapele sv. Nikolaja.


2. april 2015 - Boštanj

No, še eno barvasto okno:

3. april 2015 - Rimska, Ljubljana

Pomlad je letos čudna.

4. april 2015 - Cesta prvih borcev, Brežice

V nedeljo sem sestavila svojo novo omarico. 
Kakšen mesec so ležale škatle v kotu in čakale na mojo dobro voljo. 
Drugače rada sestavljam pohištvo. 

5. april 2015

Mimogrede - ali veste, da se da tudi pri sestavljanju pohištva fasat cesarski musklfiber? 

6. april 2015

Obožujem sonce na zidovih.

7. april 2015 - Rimska, Lj.

Ni komentarjev:

Objavite komentar