torek, 1. julij 2014

Pocestnica

Te dni, odnosno med sredo junija in to soboto, si je v Ljubljani mogoče ogledati prav posebno razstavo. Imenuje se Pocestnica (s podnaslovom " 'ready-made' galerija na prostem") in je postavljena na območju med Trgom francoske revolucij, Gregorčičeve ul., Soteske in Vegove.
Ker nisem strokovnjakinja za sodobno umetnost, si lahko več o zelo posrečenem konceptu preberete na spletni strani projekta (v angleščini), lahko rečem samo, da nas umetnost povsod obkroža, samo videt jo je treba znat.

Torej, prvič sem za zelo posebno galerijo naletela enega lepega jutra na poti v službo, ki vodi tudi čez Trg Francoske revolucije. Pravzaprav sem naletela na razstavni objekt št. 6, o katerem bo govora malo kasneje. Zadeva me je seveda zaintigrirala, tako da sem si nekaj dni kasneje vzela čas in si zadevo v celoti ogledala. Utrinke vam predstavljam tukaj.

Ogled se začne na spodnjem koncu Trga francoske revolucije, nasproti Mestnega muzeja. Tam stojijo bela vrata.


Od tu naprej sledimo rdeči črti, v pomoč pa je tudi zemljevid, ki je na voljo na info točkah. Vsak raztavek ima dvojezično tablico s podatki o umetnini in avtorju (za lažje branje klikni na sliko).
Dodaj napis




Ker obožujem renesančno slikarstvo,


je ta eksponat

eden mojih najljubših.
Nekatera dela so interaktivna.

 Tj. pri njihovi izvedbi/nastajanju sodelujejo tudi obiskovalci. Seveda nisem šla stata na količke, ker ne verjamem, da bi se katerikoli od njih še kdaj dvignil pod mojo težo.


Prej sem omenjala, da obiskovalci sledijo rdeči črti. No, tega ni treba čisto dobesedno jemat, ker se ta čarta dostikrat obnaša, kot da je spila dva litra pelinkovca na gajbo piva s katero je poplaknila sod cvička.



In kot oboževalki Harryja Potterja


mi je zelo drag tudi razstavek št. 6.


(Se nadaljuje ...)

Ni komentarjev:

Objavite komentar