nedelja, 15. junij 2014

Nova runda miniaturic

Imam znanko, pravzaprav sva bili sošolki v gimnaziji, ki že nekaj let živi v Angliji. Pred kratkim je odprla trgovino na Etsyju in ko je bila spomladi na obisku doma, sva ob čajuvrgli debato tudi o fotografiranju izdelkov. Ne ne ne, ne mislim svojih stvari prodajat tam, imam pa rada lepe, svetle fotografije. Kot sem že nkrat omenila,  ne maram uporabljat fleša, bolj se zanašam na dnevno, čimbolj sončno svetlobo. Vendar mi ne uspe vedno naredit najboljših, popolnih fotografij.
Se pa trudim.
Zaradi lege stanovanja mi sonce posije na okna zjutraj ok. devete ure (to sem danes prespala) in popoldan, a takrat le na par kvadratnih decimetrov v kopalnici. Za kake pol ure. Če ne pridejo oblaki. Vendar mi je uspelo narediti fotografije zadnje runde miniaturic. Tiste iz ostankov blaga in prejic.Tokrat sem jih delala na različne vrste blaga, med drugim tudi na eno bizarno tkanino, za katero nimam pojma, čemu je pravzaprav  namenjena, ampak vezenine dobijo zanimiv efekt. Prav tako sem porabila razrezke od ponesrečene kvante.

Ti dve sta mi najljubši:



Nove in stare si lahko pogledate TUKAJ.

Ni komentarjev:

Objavite komentar