petek, 9. maj 2014

Odeja iz kvadratkov, kvačkana

V jeseni sem na knjižnem sejmu kupila knjigo o izdelavi kvačkanih kvadratkov, ki se jim v angleščini reče "granny squares". Nekaj začeti iz vzorcev v njej je bil neke vrste izziv in dobra šola. Naučila sem se namreč dvoje - pri (zapletenih) večbarvni vzorcih je dobro nekaj kosov narediti samo z eno barvo preje, da pride "tehnika" v zapestje.


Druga stvar, ki sem se je naučila, je bilo branje narisanih shem. Po mojem so veliko bolj jasne kot napisane sheme. Itak pa je dostikrat treba tudi malo improvizirati.
 
 

Preja, s katero sem "projekt" začela, je bila bombažna, del nakupa unitasovih "odpadkov" od lanske pomladi. 


Vendar je preje zmanjkovalo precej hitreje, kot sem pričakovala. Zato sem šla po nakupih in prinesla domov divje, živahne, tople rdeče in oranžne in vijoličaste preje ...

 
... in jih skombinirala s tistim, kar sem že imela.

Takrat so bile olimpijske igre.
Kot sem že nekajkrat povedala, sem precej škrta in mi je bilo raznih koncev preje, ki so ostali škoda vreči stran, tako da sem tudi iz njih "sestavila" kvadratek ali dva.


Prvotni načrt je bila odeja velika ok 2x2 m, tj. 480 kvadratkov.Čisto, čisto preveč. Obstala sem na polovici te številke. A to je bila šele prva stopnja.
Vsak kvadratek sem obkvačkala.


Potem se je šele začela prava "zabava". Razpored kvadratkov! Poskušala sem se držati pravila, da npr. zelen enobarvni kvadratek in večbarvni, ki ima zeleno v sebi, se NAJ NE BI družila. Iz najrazličnejših razlogov sem morala razpored kar naprej postavljati na novo.
Sledila je naslednja stopnja: sestavljanje vrst. Tj. kvadratke ki so bili v eni vrsti, skvačkati skupaj.


No, če se je zgodilo kaj takega, kar je na sliki, sem zadevo razdrla in še enkrat.
Vrste sem potem "spela" skupaj ...


... in porezala odvečne nitke. Kvačkanje imam rada predvsem zato, ker se da take reči večinoma že med delom skriti pod petlje.
Tako sem dobila že skoraj odejo. Toda ni še konec! Zadevi je bilo treba narediti še lep rob okoli in okoli.


Vse skupaj pa sem zaključila s takim ornamentalnim robkom:


In še pogled na dokončano odejo, veliko cca 1x1m:

 
Dobro je uspela!

Ni komentarjev:

Objavite komentar