sreda, 9. april 2014

52 tednov in en dan. 3. - 9. april 2014


3. april 2014 - Ljubljana, nad Ribjim trgom, slikano s Kongresnega trga

4. april 2014 - wc ŽP Ljubljana
 Res, majke mi!

5. april 2014 - regrat lučka

6. april 2014 - med Podsredo in Pečicami
Na tej poti je ponavadi precej samotno. 
Tudi avtomobilov ni veliko. 
Ta dan pa sta se, medtem ko sem 
sedela na kupu bukovih hlodov, odnekod (stavim na Podsredo) 
vzeli ti dve dami. Ponavadi hitro hodim, 
lahko bi ju kadarkoli prehitela, a sem se držala nekaj metrov za njima, 
ker se nisem hotela osramotiti, ko bi me na vrhu kakega 
klanca malkeno zmanjkalo. Malo kasneje smo se ločile, 
jaz proti Pečicam, onidve proti Križam, 
pa še v beg sta se pognali. Kasneje 
sem ju spet srečala v Križah, 
jaz na štirih kolesih, onidve še vedno na nogah.
Načrt za eno od naslednjih nedelj je 
trasiranje nove poti - od gradu Podsreda preko Križ in Pokleka 
nazaj na grad.

7. april 2014 - Ljubljana, ulica Soteska
Če bi mene osvajal majster, 
ki mu iz zadnjika šprica kri, bi verjetno brezglavo 
zbežala, pa če stokrat nosi krono. 
Ne vem pa, kako je s tem v mačjem svetu.

8. april 2014 - borov gozd pri ŽP Krško
9. april 2014 - španski bezeg
Ni ravno moj najljubši cvet, vendar me vedno
 ... ne vem, kako bi drugače rekla ... pogled nanj osveži.

Ni komentarjev:

Objavite komentar