sreda, 30. april 2014

52 tednov in en dan. 24.-30. 4. 2014


24. april 2014 - nov projekt
Pred nekaj časa mi je deklica, ki je začasno delala pri nas, prinesla vrečko prejic, tistih, ki se jih kupi navite na kartonsko rolico. Njena mama, ki je včasih veliko vezla, zdaj več ne vidi prav dobro in je s tem nehala, materiala pa ji je še nekaj ostalo.
Pred parimi leti sem na božičnem sejmu nekje v Zagrebu videla rdeč šal, spleten iz malo tanjše bombažne preje. Bil malo predrag zame, vendar se mi je v glavi zasejala ideja, da bi tak šal lahko sama naredila. Tako ima doma lep kupček rdečih prej, poskusila me tudi v rjavi barvi itd. itn. In ko sem ravno menda že triindvajsetič prestavila vrečko z Metkinimi prejicami, sem prišla na idejo, da bi spet poskusila, tokrat zares, pa kar bo, bo. Iz tiste vrečke sem zbrala melirane prejice, to je tiste, kjer se barve prelivajo iz temnejše v svetlejše odtenke in nazaj. Z vezenje jih nočem uporabljat, porabit jih je pa treba, anede. Čeprav imam še vedno v delu šal v patentnem vzorcu, delam pa tudi na karticah za en mednarodni swap, sem iz prejic sestavila barvno lestvico in vzela igle št. 2. 
Prva je na vrsti rumena, vzorec pa je pet luknjic, diagonalno v levo stran.


25. april 2014 - kvačkane rožice
 Tudi te so narejene iz prejic 
iz Metkine vrečke ter raznih drugih ostankov. 
Še ne vem, kaj bom z njimi.

26. april 2014 - vrt v gasi, Krško

27. april 2014 - gozd, blizu Pečic
 Ena mojih najljubših slik visi v minhenski Stari pinakoteki. Naslikal jo je nemški slikar Albrecht Altdorfer, naslov ji je Sv. Jurij v gozdu in prikazuje svetnikov boj z  zmajem. Vendar Jurica in pošast nista tisto, kar prvo pade v oči, pač pa košate, razkošne zelene krošnje dreves nad njima.

28. april 2014 - defetist (Sevnica)

29. april 2014 - bombončki, Kustošija, Zg.

30. april 2014 - Meduza, Rogaška Slatina

Ni komentarjev:

Objavite komentar