sobota, 5. oktober 2013

Glasbena inventura

Medtem ko se ukvarjam s tem zapisom, po sobi okoli mene odmevajo Abbine vesele pesmice, ob meni pa stoji manjši kupček cedejk.

"Izbrana dela" Arika Einsteina
Hm ... Ne vem, kako naj drugače rečem, ampak tole je bil nekoliko zgrešen nakup. Precej sem razočarana nad tem kompletom 5 cedejev, kjer je podan pregled dolge in uspešne Einsteinove kariere. Verjetno sem njegova največja in edina oboževalka v krogu najmanj stotih kilometrov, vendar me je naknadno posneta glasba pri nekaterih komadih pošteno razjezila. Peta plošča pa me je spravila v žalost sama po sebi. Njegovo "druženje" z mizrahi slogom z redkimi izjemami ni ravno posrečeno izpadlo.

Zoran Predin in Mar Django quartet: Ljubimec iz omare
Luštno, veselo, sempatammetalno.

You're the tops (the classic songs of Cole Porter)
Všeč.

Ivan Zajc: Nikola Šubić Zrinski
Zadnji nakup. Moja najljubša opera. Zgodba o hrvaškem banu, ki se je s peščico mož pogumno boril proti Turkom. Zadeva se seveda za "naše" ni dobro končala.

Ni komentarjev:

Objavite komentar