torek, 6. avgust 2013

Nekajnevemkaj

Še zadevic, s katerimi se ukvarjam zadnje čase. Niti ne vem, kako naj jim rečem. Navdih sem dobila, ko sem pred časom brala o indijskem kantha vezenju, o plasteh tkanin, ki jih s čisto navadnim tekočim šivom sešijejo skupaj. In ker že nekaj časa razmišljam o malo drugačnem projektu za novoletne čestitke: koščke blaga, ki sem jih zbrala, pa čipke, ki jih zadnje čase nabiram po trgovinah z rabljeno robo.
Za začetek




sem izbrala dva kosa leakrila, ki sta se valjala po hiši, moje prve poskuse kvačkanih rožic, satenaste trakove in čipke. Vse skupaj sem prešila/učvrstila/skupsešila z zlatim cvirnom.

Tile štirje imajo "osnovo" iz tistega blaga, ki se uporablja za podlogo (raztrančirala sem stare hlače, ki so imele stegna podložena s to zadevo). Itak vsi vemo, kako zmuzljivo je to blago. Prešitje z zlato nitjo ga je dokončno učvrstilo, postavilo na eno mesto.. Potem so tu še razni dodatki:

- redč trak, ponesrečena vezeninica za čestitko in rdeča perlica


- ostanek rdečega traku, tisto črno je til, plus rožica iz ostankov preje in zlate niti (tukaj se tudi lepo vidi, zakaj nisem primerna za vezenje richelieuja)


- srebrna vrvica


- ročno pletena zlata mreža, nekaj perlic, zlata vrvica


Meni se zdijo lepe.

Ni komentarjev:

Objavite komentar