petek, 30. november 2012

Od čestitk in ovojnega papirja

Ranjka radeška papirja blagega spomina je med drugim izdelovala tudi trši papir oz. v papirnicah ga vodijo pod "karton", ki je po eni strani gladek in po drugi hrapav, zlagat se pa da samo v eno smer. Iz takega kartona so delali tudi blokce z razglednicami. Sicer je te vrste papir za kake bolj delikatne risbe bolj neroden, ampak meni je čisto dobro služil, ko sem pozimi ustvarjala na svoje umetnije za swap.
Spomladi sem nekaj pospravljala škatle v rezervni sobi in našla par pol neke gumijaste zadeve. Še zmeraj ne vem, kako se ji reče, ampak pred parimi leti sem iz nje delal štampiljke za novoletne čestitke. Tudi te pole sem potegnila iz omare.
Torej, da ne dolgovezim. Naredila sem nekaj novih štampiljk, vzela tempere (ne najboljša izbira, kasneje sem kupila akrilne barve), čopič, malenkost vode in veliko polo radeškega kartona.

nerazrezana štemplana pola by urshka


nerazrezana štemplana pola - detajl by urshka

Nato sem v pogon spravila še rezalnik papirja in dobila sem čeden kupček čestitk. Ena je bila taka (nekdo jo je že dobil za rojstni dan)

štemplana čestitka4 by urshka

druga drugačna

štemplana čestitka3 by urshka

tretja se je izcimila tako

štemplana čestitka1 by urshka

... vsaka je posebna.

Nekako v tistem času je imela rojstni dan tudi moja mama. Ker imam vedno težave, ko je treba nabaviti ovojni papir, sem namesto pisanih, bleščečih ovijalnih kupila nekaj navadnega belega ovojnega papirja in ga poštempljala.

ovojni papir by urshka

Nakup tega papirja ni bil najboljša ideja, kerje bil pretanek, vendar sem se za prihodnje projekte preskrbela z malo bolj konkretnim materialom.
Trenutno imam skromen a ubav asortima štampiljk in barv, vendar imam še velike načrte. Samo čas in voljo rabim.

Ni komentarjev:

Objavite komentar