nedelja, 24. junij 2012

Miniaturice

Pred časom mi je v roke prišel kupček ostankov paname. Oz. odrezkov, ki so ostali po raznih "projektih", sem pa preveč oherna, da bi jih kar tako, lahkega srca, vrgla stran.

Poleg tega sem se že lep čas spravljala malo preurejat svoje škatle s prejicami,


s posebnim poudarkom na tiste kratke panglce iz ene ali dveh nitk, ostanke od raznih preteklih projektov ipd.
Nooo, in potem sem se lotila vezenja.
Stara sem že in čutim začetke revme, artritisa, recite temu, kakor hočete, v rokah. Posebe, če se lotim trakcev, kot sta tadva:



 

 
  
S prej omenjenimi ostanki sem se odločila malo poigrati. Zložila sem jih v nekakšno približno barvno lestvico in naredila vezeninice, kjer barve prejic prehajajo ena v drugo.





 


Ampak to še ni vse! Naredila sem še eno skupino "tematskih" vezeninic, vendar jih ne bom še pokazala. Mogoče proti koncu leta.

Ni komentarjev:

Objavite komentar