torek, 13. marec 2012

Razglednice za swap

Prijavila sem se na swap, ki ga organizira Hanna s Švedske. Pravila so preprosta: deset razglednic, ki NISO KUPLJENE, ampak sem jih na tak in drugačen način naredila sama, pošljem desetim osebam, katere mi je dodelila organizatorka. Pasulj, aneda?!
Vic je, da me je začela zadnjih par dni malo prpa. Nekako mi stvari, ki sem jih nameravala poslati, ne zdijo ... dobre. Oz. začela sem razmišljati, da bi naredila razglednice iz svojih fotografij. Ali pa sploh nič (res hud primer prpe, ni kaj). OK, ne bom bankrotirala zaradi tistih 6 dolarjev. Ampak ... šment ... nekako  sem se zavezala, anede?! Res bi bilo grdo od mene, če stisnem rep med noge.
Dobro.
Sem se pač sprijaznila, bom poslala, kar sem pripravila.
 Ampak ... (spet ampak) ... nova dilema. Najprej naj pokažem, za kaj gre:


Torej, risba vasice. Samo bel papir in črte. Dilema je naslednja: ali naj metnem kaj barve?
No, pa sem naredila eksperiment:


Bakrena straha na turnu. E?
Ali pa rdeče strehce, pa ne vse?



Ali pa zlata streha mošeje in medrese?

Je pa tudi varianta, da pobarvam vse, kot sem to počela včasih. Ne vem pa, kam sem te izradke med selitvijo dala (domača naloga: poišči jih!!)
No, na koncu sem se odločila, da bom naredila vse to: nekatere poslala nepobarvane, pri nekaterih bom vrgla barve samo na detajl, pri parih pa si bom dala duška in pobarvala, kar se bo pobarvati dalo.

Nadaljevanje sledi.

4 komentarji:

  1. I'm so glad you joined, thanks for the beautiful card you sent me. Can I continue painting mine? It's good as it is, sure, but I so feel like "colouring in" the houses.... :-)

    Take care!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. If you feel like it ... go ahead! The card is yours now. Enjoy!: DDD

      Izbriši
  2. Ursula, I got your name in the postcard swap, and dropped your card in the postbox today. I am sorry if it is late, but I worked very hard on them and truly hope it reaches you in good condition and that you enjoy it!

    Your cards are beautiful! I love the images on your site, I'm sorry I cannot understand the text..!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thank you. About the text ... you don't miss anything. I was just whinning about some creative decisions ; )
      I'm impatiently expecting your card.

      Izbriši