torek, 24. januar 2012

Meteoriti (1)

Pred časom sem pisala o pospravljalni mrzlici, ki me je zgrabila enega dne. Mislim, da je bilo to jeseni. Takrat sem našla tudi blokec, ki sem jo pogrešila poletje prej, blokec s hecnimi risbicami.
Tako je bilo ...
Pred parimi leti, pozno spomladi, sem imela sanje. Sanjalo se mi je o risbici planetka, poraščenega z gostolistnatimi in visokokrošnjatimi drevesi in pampsko travo, po njem so se vile reke in pasle žirafam podobne živali. Enostavno za narisat, kajne? Idejo, da bi kaj takega tudi dejansko spravila na papir, sem nosila v glavi vse do konca avgusta ko sem šla na morje. Ležeča na plaži, sita ljubičev in kriminalk, sem iz torbe izkopala vrečko s svinčniki in risalnem blokcem.
Za osnovo planetka sem uporabila kar tisto, ker je bilo pri roki: kamenje s plaže.


Nastala nebesna telesa so zato najrazličnejših oblik in velikosti. Ker so nastajala, kjer so pač nastajala,


prevladujejo morski motivi.








(se nadaljuje!)

Ni komentarjev:

Objavite komentar