sobota, 31. december 2011

Mrzlo je na Severnem morju, oj Jagoda

Mama in oče sta za dedka mraza dobila kape. Oz. kapi. Vsak eno.
Naj predstavim najprej Mrzlo je na Severnem morju.


Spletena je iz temnomodre preje, ki sem jo kot kapo in eno stvar za okoli vratu lani dobila na izmenjavi izdelkov. Ker mi je bila kapa prevelika, tisto za okoli vrata pa pretesno, sem oboje razparala (oprosti, Goce) in dobila kar precej materiala.


Model, ki sem ga izbrala, je baje bil zelo uporabljan v času druge svetovne vojne (zato tudi tako ime)


in nameravam v bližnji prihodnosti enako narediti tudi zase, v zeleni ali smb boji, če mi jo bo kje uspelo stakniti.
Drugačna zgodba pa je z Oj jagoda.


Model sem si izmislila sama, jaz, samo se mi še sanja ne, kakšni so proporci. Tj. nisem si pisala, kaj sem delala. Se pravi, ne bi znala sestavit navodil, e.

 
Gre v glavnem za kombinacijo rebrastega (4 d, 4 l) in riževega vzorca. Narejena je iz rdeče majšperške nike, ki se je tokrat izredno lepo obnašala (ponavadi se mičkeno mucka).

Fotografije so bile posnete 24. decembra 2011 na Javorovici.

Ni komentarjev:

Objavite komentar