torek, 13. december 2011

Iz očetove delavnice. 3

Vsako leto, nekje po drugi polovici aprila, se na Bohorju odvija Jezikova nedelja. Ko sem bila še mlajša (nekako takrat, ko so nastale značke, hehe), smo se je udeležili vsako leto. Zdaj pa so minila leta, kar sem nazadnje bila na Bohorju (sempatammentalen vzdih). Moj oče je nekoč prišel na idejo, da moramo biti za to priložnmost ustrezno opremljeni ... em, označeni. Nekaj časa je delal tudi značke za zmagovalce. Pravi zadnjič moj brat, ki gre večkrat gor, da je nekaj teh značk, narejenih tam v osemdesetih, še vedno v enem od prostorov doma na Bohorju. In da jih je dosti tudi "zmanjkalo", hehe.

S sprednje strani (tasrednja je narejena na bukovini) ...
... z zadnje strani
Tale je tudi na bukovini. Gostilna še obstaja, samo ni več restavracija in ni več Pod Gorjanci
GTZS je pa (vsaj zdi se mi) Gostinsko turistični zbor ali zveza Slovenije ali nekaj takega. Moji starši so bili tem fahu in sta hodila občasno tudi na takšna srečanja.

Ni komentarjev:

Objavite komentar