sreda, 9. november 2011

Trač časopisi

Mi toži zadnjič prijateljica, da je prišla k frizerju in potem morala čakat tri ure (čeprav je bila naročena, samo to je že druga zgodba). Ji pravim: »A veš, koliko številk Lejdi pa Nove pa Obrazov se da prebrat v 3 urah?!?!?! Ti pa res nič ne skrbiš za svojo splošno razgledanost!!«
Moja frizerka ima velik kup te robe pri sebi. So pa to že stare stvari, maksimalno pol leta, so se tisti, ki so se na dnu kupa poročili, na vrhu že ločili. (Žal) ponavadi ne čakam dosti, ker se točno zmenimo in ima ob dogovorjeni uri res čas za mene. Ampak se je že zgodilo, da sem morala malo počakat, kakšne pol ure, in medtem sem te stvari preučevala … kako se reče … da sem nadoknadila zamujeno? Koliko se da pa tega šele v 3 urah preučit!
Včasih imam občutek, da imam precejšen primankljaj pri teh zadevah, pri poznavanju slovenskih selebritijev.
Eh, če ni hujšega.  

Ni komentarjev:

Objavite komentar